Thursday, December 20, 2012

රස්‍තා ගහමු අපිත්‍ ඵ්‍ක්‍ක.....

ජිවිතේ ගොඩක් දේවල් පටන් ගන්න තේරුමක් නැති උන මට,මේ Blog එකේ පලවෙනි Post එක ලියන්න පටන් ගන්නේ කොහොමද කියල තමයි මං මෙච්චර වෙලා කල්පනා  කලේ..........

කොහොම හරි  පටන් ගත්තා කියමුකෝ.මොනවද දැන් මම මේ Blog එකේ ලියන්නේ......

එක තමා දැන් තියන ගැටළුව......

මෙහෙමයි සහෝ......අම්බෝ මට  වැරදිලා කිය උනේ, මොකද සුදු වැන් කල්ලිය ක්‍රියාත්මක වෙන සාමකාමී, ප්‍රජාතන්ත්‍රවාදී, ආශ්චර්යමත් දේශයක්නේ බං මේක. සහෝ කිව්වත් බඩුම තමා. මෙච්චර කල් මම Blog කියව්වට මටත් කියලා Blog එකක් ලියන්න ආසාව ආවේ මේ ලගදි.........මටත් හිතුනා මගේ කියලා අනන්‍යතාවයක් එක්ක අපි වගේ රටට වැඩදායි රස්තා පොරවල් වලටත් අවකාශයේ ඉඩක් හදන්න.

Internet තමා බං තරුණයන්ට තම අදහස් ප්‍රකාශ කරන්න තියන හොදම විදිහ. Editing නැහැ, වචන සිමා නැහැ,කාගෙවත් බලපෑම් නැහැ අපේ අදහස් අමු හෙළුවෙන් දෙන්න පුළුවන්.

හැබැයි යාලු අපේ රස්තා එක තැන පල් වෙන ඒකාකාරී ඒවා නෙමේ. ඊයේ කැම්පස් එකේ වල බැස්සනම්  අද හංදියේ කඩේ ගාව හෙට පුස්තකාලේ පොත් අස්සේ අනිද්ද සදකඩ පහන බලන්න youth center එකේ. ඔය අතරේ අපි රට ගැන හිතල ස්කාගාර සංස්ථාවයි, Ceylon Tobacco එකයි කොහොම හරි ගොඩ දානවා, නැත්තම් කෝ රජයට සල්ලි...........අපි රට ගැනත් හිතනවා හරිය..........

හෙට වෙනුවන් අද කැප කරන කාර්යබහුල සංකීර්ණ ජිවිත වලට වඩා වර්තමානය තුල ජිවත් වෙන ප්‍රයෝගික චරිත තමා බං අපි හොයා ගන්න ඕනේ.......

ලියන්න පටන් ගන්න අමාරු උනාට දැන් නම් ඔහේ ගලාගෙන යනවා.

මොනවා උනත් අපිට හොද ආදර්ශමත් රස්තා පාරක් ගහන්න හැකි වෙන්නේ උඹලගේ ප්‍රතිචාර මත තමා............

මේක පළවැනි Post එකනේ බං අඩු පාඩු ඇති, ඒවා හදාගෙන අපි ගහමු හොද රස්තා පාරක්......

6 comments:

  1. පලවෙනි පෝස්ට් එකට සුභ පැතුම්! දිගු ගමනක් යන්න ශක්තිය ලැබෙන්න කියල ප්‍රාර්තනා කරනවා ! :)

    ReplyDelete
  2. දිගටම ලියන්න.

    ReplyDelete
  3. රස්ටිෆයින් වීම යනු කුමක්දැයි දන්නවාද ...
    http://kathandara.blogspot.com/2012/04/rastifying-wtf.html

    ?

    ReplyDelete

මං පටන් ගත්ත කතාව ඉස්සරහට අරන් යන එක උබලට බාරයි.
ඒක වෙන්නෙ කමෙන්ට් හරහා....
මේ සංවාදයකට කාලයයි...